sobota, 22 listopada 2014

Lakiery #1

Cześć dziś  zapraszam was na post o lakierach. Ja maluje paznokcie raz w czas, i gdybym miała sama kupować lakiery  to miałabym może 5 bo więcej do szczęścia by mi nie było potrzebnych, ale moja mama bardzo lubi lakiery i chociaż dwa razy w miesiącu musi kupić jakiś lakier.. U mnie na pazurkach goszczą różne kolorki, choć teraz na okres jesienno-ziomowy staram się wybierać trochę ciemniejsze. To taki mały wstęp:) Postaram się dodać ok. 4 wpisy o moich ulubionych lakierach, na pierwszy ogień pójdą lakiery z nail colour. Lakiery te ukazały się w supermarkecie "stokrotka" oraz inna wersja ich o której także pojawi się wpis już niedługo była  w netto ( tak mi się wydaje)... Lakiery kupiła moja mama jak na razie trzy, choć podejrzewam, że kolekcja się powiększy. Cena to 3.99 więc uważam, że cena jest naprawdę niewielka :)  A oto moje trzy perełki:
Pierwszy to czarny  nr. 4
Drugi to taki wrzosowy nr36
Trzeci to taki mmm. nie wiem jak go określić więc nazwę go nijak nr.45
Ten drugi mam na pazurkach i tak  się prezentuje :


PLUSY:
-krycie, po dwóch warstwach jest idealne
-kolorki, każdy powinien znaleść jakiś dla siebie :)
-cena
-dostępność (by najmniej dla mnie:p)
MINUSY:
-pojemność, choć za cenę to i tak dobrze
-wytrwałość, u mnie na pazurkach wytrzymują ok. 2 dni, choć za tą cenę (przepraszam za powtarzanie tego słowa, ale cena to jedna z głównych rzeczy na którą patrzę na początku, oprócz koloru rzecz jasna:) ) jest supcio

No i jak widzicie wszystko świadczy o tym, że lakiery są naprawdę bardzo fajne i jak będziecie mieć możliwość lub chcecie go kupić to naprawdę polecam, chyba że nie lubicie malować paznokci co dwa dni to czekajcie na następne wpisy tam na pewno  pokażę wam trwalsze lakiery. No i  tak dotarliśmy do końca, mam nadzieję, że temat wam się podoba. Jeżeli macie lakiery z nail colour to napiszcie jak wam się sprawdzają, buziaki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz